Al meer dan tien jaar bieden we onze programma’s aan in een markt, die is gebaseerd op het handelen vanuit de onbewuste wil.

De onbewuste wil, is dat deel van het menselijk bewustzijn, waarin angst, emoties en vraagstukken van macht en onmacht de boventoon voeren.

Vanuit onze visie, is het ook mogelijk om in deze markt je activiteiten en producten aan te bieden vanuit de ‘bewuste wil’. Zo gezegd, zo gedaan.

Vijf jaar geleden zijn wij begonnen met het intuïtief bepalen van onze verkoopprijzen. Inmiddels is dat uitgegroeid, tot een volledig business concept.

Wat dat voor onze klanten betekent, lees je op deze pagina.

Celeste Banning en Rien Hagenaars

  • Iedere klant is uniek

    Eigenlijk voelt ieder mens van binnen wel dat hij of zij uniek is. Want we zien er allemaal anders uit, hebben verschillende voorkeuren en doen de dingen op onze eigen manier. Duizend jaar geleden was dat niet anders en toch lijkt het nu meer opvallend dan ooit hiervoor.

    Doordat we lange tijd de veiligheid van groepen nodig hadden om te kunnen overleven, kreeg de individualiteit niet zo heel veel ruimte. Daardoor is veruit het grootste deel van ons bedrijfsleven nog steeds op deze piramide-achtige hiërarchie gebaseerd.

    Op dit moment hebben veel individuen zich hier privé al los van gemaakt. Toch zitten zij via hun werk, vaak ook nog vast in de oude structuur. Met algoritmes en robotisering lijkt de huidige technologie gedreven markt, voort te willen gaan op het bekende pad.

    Wij nemen je alvast mee naar de volgende fase. Daarin zien we mensen die hun individuele internet cocoon verlaten. Mensen de op een nieuwe directe manier, met elkaar in verbinding treden. Logisch, want in de volgende fase van menselijke bewustzijnsontwikkeling komt het hart erbij.

    De evolutie van ons bewustzijn is de sleutel die deze ‘revolutie’ in gang zet. Wij zijn er voor de mensen die klaar zijn voor de volgende stap in hun ontwikkeling. Daarom zien we onze klanten als unieke pioniers, die de ontwikkelingen van dit nieuwe tijdperk zullen ontsluiten.

onze ‘dimensies’

  • De Werfeling

  • le Tourbillouse

  • the Wild Whirling Willow

  • Academy

  • Mystic Travel

  • Een unieke klant behoeft een unieke prijs

    In de uitwisseling met onze klanten ervaren we het belang van een juiste prijs. Bij ons type dienstverlening komen mensen, die zichzelf willen ontwikkelen, namelijk ook hun eigen weerstand tegen. Een juiste prijs geeft mensen precies de steun die nodig is om deze weerstand te overwinnen.

    Hoe bepaal je dan precies de juiste prijs? We hebben dit uitvoerig onderzocht en kwamen tot de conclusie dat we hiervoor het best gebruik konden maken van de vormen die we in ons eigen programma overdragen. Inmiddels werken we hier al vijf jaar mee en hebben we het verder geperfectioneerd.

    Een van de grote uitdagingen, was de vraag hoe we hier als ondernemers niet aan ten onder gingen. Het vroeg om overgave, moed en vertrouwen. Het bleek de sleutel naar succes en werd een belangrijk onderdeel van ons 5DBC.

  • Hoe werkt het dan?

    Wie belangstelling heeft voor een van onze diensten kan direct bellen of via een van onze websites een aanvraagformulier invullen. We nemen dan contact met je op, zodat we kunnen kennismaken.

    Daarop sturen we je dan een offerte, met daarin een opgave van de prijs. (Om het eenvoudig te houden hebben we van onze eerste programma’s tevoren al een prijs bepaald.) En bij vervolg programma’s bepalen we, op afstand, de juiste prijs. Hiertoe hoef je geen vragenlijsten in te vullen. Ook doen we geen onderzoek, of wat dan ook.

    Het enige waar we gebruik van maken zijn de ‘verfijnde’ vermogens van ons menselijk systeem. Met jouw toestemming, lezen we op afstand ‘jouw energie’ en geven je de prijs die we zo ontvangen, terug in de offerte. Wellicht klinkt het wat abstract, maar we leggen het je graag uit en bovendien kun je dit zelf ook ontwikkelen.

    Je beslist zelf of je met de offerte in wilt stemmen. Het resultaat is een zuiver op jou afgestemde prijs, de beste die we je kunnen bieden.

    voor onze producten in het Oracle cafe en in the Wizzard store geldt een vergelijkbaar systeem. Daarbij gebruiken we een iets aangepaste versie om onze winstmarges te bepalen. Op die manier leggen we de basis voor een harmonieus verkoopprijsbeleid in onze hele bedrijfsvoering.

Céleste, begeleidt deelnemer aan de opleiding Bewust Leiderschap 

  • Zakelijk versus particulier

    Wie zijn diensten aanbied in zowel de particuliere als in de zakelijke markt, krijgt te maken met een wonderlijk verschijnsel. Voor dezelfde dienst wordt door zakelijke klanten veel meer betaald dan particulier. Natuurlijk heeft het te maken met belangen, maar in de kern leidt het tot een verstoring van het evenwicht. De energie die iemand moet investeren in zijn ontwikkeling, varieert dus met de route die hij kiest.

    We hebben dit vraagstuk kunnen oplossen, door het toepassen van onze eigen wijze van prijsbepaling op de ‘organisatie als geheel’. Daarmee werd ook een ander zakelijke onbalans zichtbaar. Onze prijzen in de zakelijke markt zijn vaak substantieel lager, in vergelijking tot de geldende marktprijzen.

    Voor ons is dat geen probleem, het is simpelweg de consequentie van het gekozen model. Maar laat je er als (potentiële) klant niet door misleiden. Goedkoper betekent in ons geval geen lagere kwaliteit, het betekent hier vaak een hogere kwaliteit.

  • Pay-it-forward

    Geïnspireerd door het leuke idee van de New Yorkse pizzabakker, hebben we een ‘pay-it-forward’ fonds.

    De bijdragen die we daarin ontvangen, stellen we beschikbaar aan mensen die bij aanvang van hun bewustzijnsontwikkeling, over onvoldoende middelen beschikken om het programma te betalen.

    Eenmaal onderweg, gaan we ervan uit dat mensen in staat zijn om de investering in zichzelf, zelf te creëren. Wil je hieraan bijdragen of er gebruik van maken, dan nodigen we je uit om contact met ons op te nemen.

Ondernemen met de vermogens van een
kosmisch mens

we zien klanten als unieke pioniers
die een nieuw tijdperk ontsluiten

Een nieuwe

toekomst

  • Voel je vrij om kennis te maken 085 1300 798