Our strategy

De magie uitrollen

Wij zijn makers aan de nieuwe grenzen. En dat zijn niet de uitdagingen van AI of de menselijke gezondheid, noch zijn het de stijgende zeespiegel of de smeltende icecaps. Nee, de nieuwe grenzen gaan de mensheid een nieuwe fase van hun ontwikkeling in. DE MENSHEID BETREEDT DE 5E DIMENSIE VAN HET HART. Maar bewustwording creëren met een kleine groep mensen zal niet veel verschil maken. Daarom had onze strategie meer nodig. We moesten een manier vinden om onze visie in de wereld te brengen. Daarom hebben we het concept van een ervaringscentrum gecreëerd, waar mensen gemakkelijk toegang hebben tot de wereld van het hart. Een plek waar mensen de magie van deze volgende stap in onze ontwikkeling kunnen ontdekken. De uitrol van dit concept is de basis van onze strategie. En er is meer…

  • A new business model

    Om een groter publiek te kunnen bereiken, voelden we de behoefte aan iets dat echt een essentiële factor in menselijk gedrag beïnvloedt. En wat past hier beter dan PROFIT ? Eeuwenlang beschouwde de mensheid ‘winst’ als een variabele. In een 5e dimensionale werkelijkheid is dat niet zo. Wie kan creëren wat hij of zij nodig heeft, zal ontdekken dat ‘winst’ geen relevante factor meer is.

    DAAROM IS DE TWEEDE STAP IN ONZE STRATEGIE HET PROMOTEN VAN ONS 5DBC BUSINESS CONCEPT Na zeven jaar ontwikkeling runnen we nu ons eerste Werfeling Experience Center, inclusief onze Wizard-winkel, volgens deze principes. Een revolutionaire manier van zakendoen, sales driven, operational excellence, fullfilment, duurzaam, transparant en lange termijn harmonisch. “30 jaar na het begin van mijn carrière als registeraccountant en later als financieel directeur, ben ik er trots op dat ik deze essentiële en o zo eenvoudige sleutel heb gevonden, tot een heel nieuw concept van zakendoen.” (Rien)

  • The Magical Heart

    awareness education program

  • De Werfeling

    experience centre Utrecht

  • Paris project

    experience center Paris

  • London project

    experience center London

  • Mystic Travel

    spirituele avonturen in Europa

  • La coeur magique

    trainings- en congrescentrum

  • The London project

    Onze eerste reis naar het Uniovision-project was naar de Britse zuidwestelijke regio, met Glastonbury, Stonehenge en Dartmoore als belangrijkste attracties. Afkomstig van onze twee afzonderlijke bedrijven, gebruikten we allebei het Flower of Life-symbool in ons logo. En daar stonden we dan, midden in een graancirkel die de Vesica Piscis voorstelde. De eerste twee cirkels van de bloem des levens. Dit was zeker een ‘voorteken’. Het was tijdens deze opmerkelijke reis dat de basis van 5DBC werd gelegd. Vele jaren heeft het ons gekost om de inzichten van ons bezoek aan het ‘land van de heartchakra’ te begrijpen en ermee te kunnen werken. Maar hoeveel Frankrijk ook voor ons persoonlijk betekent, zoveel betekent Groot-Brittannië voor ons bedrijf Uniovision. In onze visie was het onvermijdelijk dat de Brexit zou plaatsvinden, we geloven dat het VK een belangrijke rol speelt in de wereldgeschiedenis. Met de hoofdstad Londen op kop. Deze oude stad waar veel oude spirituele bewegingen hun wortels hebben, zal de derde cirkel in onze strategie zijn. We hebben gepland dat het Londense project de derde in lijn van Europese ervaringscentra wordt. Op dit moment bevinden we ons in de voorbereidende fase van het opbouwen van relaties en het verwerven van de verbindingen die we nodig hebben. De Londense versie van de Werfeling opent naar verwachting in 2024 zijn deuren.

Daarom hebben we de meest essentiële factor in menselijk gedrag bepaald, namelijk in de weg om de volgende fase van menselijke ontwikkeling in te gaan. Het is het concept van PROFIT. Eeuwenlang beschouwde de mensheid ‘winst’ als een variabele. In een 5e dimensionale werkelijkheid is dat niet zo. Wie kan creëren wat hij of zij nodig heeft, zal ontdekken dat ‘winst’ geen relevante factor meer is.

DAAROM IS DE TWEEDE STAP IN ONZE STRATEGIE HET PROMOTEN VAN ONS 5DBC BUSINESS CONCEPT Na de fase van ontwikkeling en begrip voeren we nu onze Werfeling-ervaring, inclusief onze Wizard-winkel, uit volgens deze principes. Want winst is niet langer ons belangrijkste probleem. Het is zoveel leuker om op deze duurzame manier te creëren.

Maar het kind luistert niet. De vacht is zo mooi en het kan pijn doen als je hem uittrekt.

DE DERDE STAP IN ONZE STRATEGIE IS HET UITBREIDEN VAN BEWUST LEIDERSCHAP.

Sinds WOII brachten mensen in onze samenleving het grootste deel van hun tijd door op het werk. Daarom spelen bedrijven een grote rol in de manier waarop de wereld vandaag wordt gerund. De wereld is veranderd van een door de overheid geleide samenleving in een door bedrijven geleide samenleving. De ideeën van democratie worden vervangen door de ideeën van de wereldwijde bedrijven. Onze bedrijven hebben een grote rol gespeeld in het creëren van de vierdimensionale onbalans in onze wereld van vandaag. Niet dat onze bedrijven slechte bedoelingen hadden. Het was het gevolg van ons onbewuste 4-dimensionale bewustzijn en de op winst gebaseerde economie. Maar er zijn dingen veranderd. Een nieuw niveau van bewustzijn is vandaag beschikbaar gekomen op onze planeet. En dit zijn onze werkterreinen. Daarom denken we dat een succesvolle menselijke verschuiving in bewustzijn, zeer sterk zal worden ondersteund, wanneer dit in het hart van onze bedrijven opkomt.

Dat vraagt om een herbezinning op het begrip winst. In de huidige context zijn er weinig begrenzingen, waar het gaat om het realiseren van winst. Lange tijd en voor velen nog steeds, was het devies: hoe meer hoe beter. Winst maximalisatie heeft een inherent mechaniek, dat mens en omgeving steeds verder consumeert. Een nieuwe visie op winst, lijkt essentieel voor positieve sociale veranderingen. Daarmee komen we bij de kern van het probleem. Wanneer mensen zich niet bewust zijn van de werking van hun eigen systeem, kost het ze heel veel moeite om oude patronen te doorbreken. Iedereen snapt dat teveel winst een enorme negatieve sociale bijwerking heeft. Maar weinig mensen besluiten hierover met hun baas in gesprek te gaan. Door de ‘gewone’ werkende mens te bereiken in de manier waarop deze zijn of haar keuzes maakt, ontstaat er een ingang om veranderingen met een grote positieve sociale impact te realiseren. Een bewuste mens, creëert wat hij of zij nodig heeft en begrenst zichzelf daarna. Wetende dat daarmee de lange termijn sustainability wordt gediend. Door in het hart van de ‘onbalans creërende’ motor te werken, kan er een ‘vliegwiel’ effect ontstaan dat bijdraagt aan positieve sociale veranderingen.

HOE PAKKEN WIJ DAT AAN?

Daartoe hebben wij een opleidingsprogramma ontwikkeld. Het is erop gericht om de mensen zich bewust te maken, van de werking van hun eigen systeem. Met een gefaseerde opbouw in drie delen, ontwikkelt de deelnemer het vermogen om zich volledig bewust te worden van de eigen patronen, hoe hiermee (anders) om te gaan en hoe zijn of haar kracht bewust in te zetten voor creaties die in harmonie zijn met zichzelf en de omgeving. Het resultaat is een krachtige positieve sociale verandering, van het eigen gedrag. Daaromheen organiseren we programma’s en activiteiten, die erop zijn gericht om mensen zich bewust te maken van mogelijke nieuwe financiële systemen, het verkrijgen van inzicht in grote maatschappelijke processen en hoe daarbinnen hun eigen knowhow in te kunnen zetten. Ons hele bedrijf is een prototype van ons gedachtengoed. Langs verschillende kanalen (we noemen ze opleidingsgates) bereiken we mensen voor deze programma’s. Met de Werfeling beogen we een volgende stap te zetten in het bereiken van mensen voor deze programma’s. Met o.a. een winkel in het centrum van Utrecht, waarin we artikelen verkopen, die refereren aan de werking van het menselijk systeem, beogen we bewustzijnsontwikkeling nog verder te ontsluiten voor de ‘gewone werkende mens’.

Onze hartslag vandaag:

  • Mystic Travel connects the dots

    De wereld zit vol met prachtige spirituele plekken. De belangrijkste sites zijn goed bekend bij iedereen. Iedereen kent Stonehenge, Mount Shasta en de Egyptische piramides. Maar wat zijn al die andere mooie plekken in Europa? Het was op de nieuwjaarsdag van 2010 dat we besloten om onze Magical Heart-programma’s in het buitenland te gaan doen. We vonden een mooie plek in de buurt van de Pyreneeën, gerund door een Nederlandse dame, genaamd Helen, lokaal bekend als ‘de dame van het meer’. Het eerste jaar hadden we maar één abonnee, maar sinds 2012 zijn we begonnen met het doen van trainingsweken in het buitenland. Na het eerste succesvolle programma Fundamentals hebben we onze programma’s en locaties uitgebreid. Zoals in de boeken van Dan Brown (Da vinci code) waar een Europees spoor van bewustzijn werd ontdekt, waren we ons daar tot dan toe niet van bewust. Van de oceaanoevers van de Scottische Hebriden, het Portugese Monchique-gebergte in. Van de Franse Alpen tot de Italiaanse regio Florence, elk jaar voegen we nieuwe stappen toe aan ons parcours. Het stelt ons in staat om allerlei wereldwijde spirituele bewegingen te ervaren. Elke training heeft zijn eigen thema, geur, geluid, meditaties en vooral een geavanceerde inhoud. Ingebed in mooie plaatsen, onze eigen ceremoniële tenten en met geweldige vegetarische gerechten.

  • La Coeur Magique

    Al bijna tien jaar, we hebben zo veel mogelijk plaatsen in heel Europa gehuurd, dat we net zo goed een leuke plek voor onszelf hadden kunnen kopen. De komende tien jaar willen we een deel van dit geld investeren in onze eigen locatie. Dit moet een plek zijn waar we bijvoorbeeld onze Fundamentals trainingsprogramma’s kunnen uitvoeren. Maar een andere behoefte neemt toe, nu we onze activiteiten in heel Europa uitbreiden. Met de groei van onze ervaringscentra hebben we meer trainers nodig voor ons Magical Heart-programma. Naarmate we trainers uit onze eigen stroom deelnemers aan het Magical Heart-programma werven, zou een meer gecentraliseerde plaats efficiënter zijn. Een derde reden om het project ‘La Coeur Magique’ te ontwikkelen, is de mogelijkheid om een plek te hebben voor conferenties en retraites. Omdat onze vreugde van de schepping hier niet eindigt, zal het geweldig zijn om te investeren in onze toekomst. De ‘La Coeur Magique’ zal deel uitmaken van het investeringsprogramma 2022-2024 en moet zich rond 2023/2024 manifesteren.

  • The Magical Heart

    awareness education program

  • De Werfeling

    experience centre Utrecht

  • Paris project

    experience center Paris

  • London project

    experience center London

  • Mystic Travel

    spirituele avonturen in Europa

  • La coeur magique

    trainings- en congrescentrum

[av_ buttonrow_item label=’Meer over onze creaties? klik hier’ icon_select=’no’ icon=’4′ font=’entypo-fontello’ link=’manually,http://’ link_target=” size=’large’ label_display=” title_attr=” color_options=’color_options_advanced’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ btn_color_bg=’custom’ btn_custom_bg=’#138bc6′ btn_color_bg_hover=’ theme-color-highlight’ btn_custom_bg_hover=’#444444′ btn_color_font=’custom’ btn_custom_font=’#ffffe8′ av_uid=’av-4gavar’] Meer over onze Analytics? klik hier